לקוח/ה יקר/ה, תודה שבחרת בביוטיקייר.

בלוח הבקרה האישי שבחשבונך, לצד ההזמנה נמצא סטטוס המתאר את מיקומה בשרשרת האספקה. סטטוס זה יתעדכן בכל שינוי שעוברת הזמנתך ויעניק לך בפשטות את כל המידע הדרוש שלך. 

לרשותך, מקרא סטטוסים המפרט את משמעותם:

סטטוס פירוט
התקבל לטיפול

הינו סטטוס המעיד כי הזמנתך התקבלה ובקרוב תעבור אל מחלקת הליקוט שלנו, שם צוות מיומן יחל במלאכת הליקוט. חשוב לציין כי סטטוס זה רק מעיד על קבלת ההזמנה בביוטיקייר, ולא מהווה אישור לזמינות המוצרים ו/או יכולת האספקה.

ממתין לבדיקה

במידה ופנית אלינו על מנת לבדוק דבר מה בהזמנתך, יוחלף סטטוס הזמנתך לממתין לבדיקה עד לתום הבדיקה.

בליקוט

כשמו כן הוא, מעיד על כך שהזמנתך נאספת ברגעים אלו וכי אנו מוודאים שכל הפריטים שהזמנת זמינים ונמצאים במלאי.

שולם הינו סטטוס אשר יופיע אך ורק לאחר שווידאנו את המצאות כל  פריטי הזמנתך ואשר חויבת בגינם. במידה ופריט כלשהוא חסר, לא חויבת עבורו ותקבל על כך הודעה נפרדת במייל. סטטוס זה תקף ללקוחות אשר משלמים בכרטיס אשראי באתר, לקוחות PAYPALL מחויבים מיד עם שליחת ההזמנה.

ממתין לשילוח

הזמנתך נארזה היטב ובקרוב תצא לכיוונך או לכיוון מרכז המסירה בו בחרת.

נשלח

הינו סטטוס המעיד כי הזמנתך יצאה אליך (איזה כיף !!!), ניתן לעקוב אחריה במערכת מעקב המשלוחים של דואר ישראל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לבירורים ופרטים נוספים ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בעמוד צור הקשר או במייל cs@beautycare.co.il  או בטלפון 0747185165

 יש להצטייד במספר ההזמנה.