משלוחים לכל רחבי הארץ – החלפות והחזרות בסניפי הרשת – משלוח חינם לנקודת חלוקה ברכישה מעל 200 ש”ח

סניפים

ספוגית סיליקון למייק אפ

3.50

ספוג איפור שקוף מהפכני שאינו סופח אליו את חומרי האיפור ולכן מספק כיסוי מושלם לעור ומקנה חיסכון רב למשתמש! הספוג ניתן לניקוי מהיר ויסודי וזאת באמצעות מים וסבון קוסמטי או באמצעות תרסיס לניקוי מברשות. המרקם השקוף מאפשר שליטה מלאה על מינון החומר על הספוג. הספוג הנו רך ומאפשר אחיזה נוחה, התאמה מושלמת לתווי הפנים ופיזור מייק אפ אופטימלי. הצורה…

SKU: 4003423
קטגוריות:

תיאור

ספוג איפור שקוף מהפכני שאינו סופח אליו את חומרי האיפור ולכן מספק כיסוי מושלם לעור ומקנה חיסכון רב למשתמש! הספוג ניתן לניקוי מהיר ויסודי וזאת באמצעות מים וסבון קוסמטי או באמצעות תרסיס לניקוי מברשות. המרקם השקוף מאפשר שליטה מלאה על מינון החומר על הספוג. הספוג הנו רך ומאפשר אחיזה נוחה, התאמה מושלמת לתווי הפנים ופיזור מייק אפ אופטימלי. הצורה החלקה ונטולת החיתוכים מאפשרת דיוק וגימור מדהימים ללא סימני מריחה עובדה המקבלת משנה חשיבות בעידן צילומי ה HD!הספוג מעולה למריחת מייק אפ מוצק ונוזלי ולתכשירי איפור לחים. הספוג הוא אנטי בקטריאלי/אלרגני ונטול לאטקס.

הוראות שימוש: יש למרוח את המייק אפ בטפיחות קלות כשצד הספוג הצר מיועד לאיזורים צפופים, מתחת לעיניים ומסביב לאף ולפה והצד הרחב מיועד ללחיים, למצח  ולצוואר. בתום השימוש יש לרחוץ את הספוג ולייבש בצל. יש לאחסן במקום מוצל. להרחיק מילדים. לשימוש חיצוני בלבד. יש להרחיק מחפצים חדים.

דילוג לתוכן