משלוחים לכל רחבי הארץ – החלפות והחזרות בסניפי הרשת – משלוח חינם לנקודת חלוקה ברכישה מעל 200 ש”ח

סניפים

חשוב לדעת

 

 

 

 

 

 

 

חשוב לדעת:

1. לתשומת ליבך, במידה ונתקלת בבעיה יש לוודא תחילה כי הינך גולש/ת באתר באמצעות אחד מן הדפדפנים הבאים:

INTERNET EXPLORER 10/GOOGLE CHROME/ FIREFOX/SAFRI

במידה והינך גולש/ת באמצעות דפדפן אחר או בגרסה ישנה של IE  יש לעדכנה בטרם הרכישה באתר, ניתן לעשות זאת במנהל ההורדות של מיקרוסופט.

2. מדוע יש להזין את מספר תעודת הזהות ותאריך הלידה בעמוד הקופה או בהרשמה? הדרישה בהזנת מספר ת.ז משמשת לצורך אימות פרטי הלקוח שלך ולזיהוי עתידי שלך (זה ערך חד ערכי על פיו נדע בעתיד שאכן מדובר בך) כמו כן, לפי החוק יש הגבלה על מכירה לקטינים ואחריות מוגברת למכירה למבוגרים ברשת, בכדי לעמוד בדרישת החוק אנחנו צריכים לדעת מול מי אנחנו עומדים ועל כן מבקשים את תאריך הלידה. מידע זה מוגן ונשמר אצלנו לצורך זה בלבד.

3. במידה וברצונך להחליף או להחזיר מוצר כלשהו, יש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו במייל cs@beautycare.co.il או בטלפון 0747-185185 ולשלוח אלינו את המוצר תוך 14 יום מתאריך הפקת החשבונית בליווי החשבונית אל תא דואר 12546 אשדוד על מנת שנוכל לטפל בפנייתך. 

4. במידה והזמנתך הגיעה כשאריזתה פגומה/פרוצה, יש לצלם את החבילה וליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות במייל cs@beautycare.co.il או בטלפון 0747-185-185 בהקדם האפשרי (שעות פעילות מענה טלפוני: בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00). ניתן אף ליצור קשר דרך עמוד צור הקשר באתר ולהעביר דרכו את התמונות.

דילוג לתוכן