משלוחים לכל רחבי הארץ – החלפות והחזרות בסניפי הרשת – משלוח חינם לנקודת חלוקה ברכישה מעל 200 ש”ח

סניפים

מדיניות משלוחים

תודה שבחרת ביוטיקייר,  ההזמנה תישלח אליך באמצעות שירות השליחים או באמצעות שירות חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה לכל חלקי הארץ 

זמני האספקה:

חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה- 10 ימי עסקים
שירות שליח עד הבית – 7 ימי עסקים

עלויות חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה:
בקניה ב-200 ש”ח ומעלה -משלוח חינם!
בקניה  עד 199.99 ש”ח- 14.90 ש”ח!

* מחירי הקנייה הינם לפני עלות המשלוח, המחיר לעיל הינו לשרות חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה בלבד

עלות שליח עד הבית  היא: 27.50 ש”ח – בכל סכום קנייה!

שירות שליחים עד הבית :

  1. מסירת משלוחים לרוב חלקי הארץ תבוצע עד 7 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח .
  2. משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים תתבצע עד 15 ימי עסקים. 
  3. אין כניסה לישובים / כפרים מעבר לקו הירוק בעלי סיכון בטחוני ע”פ המלצות משרד הביטחון.
  4. ימי עסקים הינם ימי א-ה ואינם כוללים ימי שישי, שבתות, ערבי חג וחגים.
  5. שרות SMS ללקוח- לאחר איסוף החבילה על ידי חברת השילוח, תשלח הודעת SMS ללקוח הכוללת מס’ מעקב וקישור לאתר בו יעודכן סטטוס ותנועת המשלוח
  6. לפני מסירת המשלוח תתקיים שיחה מקדימה לתיאום מועד מסירה
  7. חבילה רגילה הינה עד 7ק”ג ו/או 0.1 מ”ק, חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל יטופלו באופן הבא: בתיאום עם הלקוח הן יפוצלו למספר חבילות בהתאם לנפח ההזמנה או יועברו לשילוח באופן המתאים ביותר לנפח המשלוח בתוספת תשלום.

על מנת לייעל את המשלוח אליך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצא/ת רוב יומך – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך. 

חלוקה ללוקרים או נקודות מסירה :

  1. בסיום כל רכישה באתר, הלקוח יכול לבחור בשיטת השילוח משלוח לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים. לאחר מכן יוכל לבחור את נקודת החלוקה המועדפת עליו לקבלת המוצרים שרכש.
  2. באמצעות שירות זה המשלוח יסופק לנמען בתוך 10 ימי עסקים מהמועד שבו הלקוח ביצע את ההזמנה. ימי הפצה אשר ייחשבו ימי עבודה הינם ראשון עד חמישי, כאשר ימי שישי, שבת וערבי חג לא יבואו במניין הימים.
  3. שירות הפצת החבילות לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים הינו לחבילות או מעטפות בגודל מקסימום של 30X30X30 ס”מ ובמשקל של עד 5 ק”ג. חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל יטופלו באופן הבא: בתיאום עם הלקוח הן יפוצלו למספר חבילות בהתאם לנפח ההזמנה או יועברו לשילוח באופן המתאים ביותר לנפח המשלוח בתוספת תשלום.
  4. לאחר הגעתה של החבילה ללוקר או לנקודת החלוקה, ישלח מסרון לנמען כדי שיגיע לאסוף את החבילה ובו מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה. במידה והנמען לא יגיע בתוך 7 ימי עסקים לאיסוף החבילה מנק’ חלוקה או בתוך 48 שעות לאיסוף החבילה מלוקר אוטומטי, החבילה תוחזר למחסני חברת ביוטיקייר.

 לתשומת ליבך:

  • ימי עסקים הינם הימים א’-ה’, אשר אינם חלים בערבי חג/ חג/מועד או יום שבתון. 
  • אפשרויות השילוח יישתנו ו/או תלויות בנפח ומאפייני ההזמנה שבוצעה, כפי שאלו יישתנו מעת לעת ע”פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה
  • יש לוודא כי הפרטים האישיים שנמסרו בכלל ומספר הטלפון בפרט מדויקים ועדכניים על מנת שההזמנה תשלח באופן תקין ומסודר.
  • זמני ההגעה הינם כפי שנמסרו מחברת השילוח והינם באחריותה, ביוטיקייר לא תישא בשום אחראיות או נזק כתוצאה מעיכוב באספקה אשר נבע כתוצאה מחברת השילוח.
  • יש להוסיף לזמני האספקה, יום עסקים נוסף המיועד לליקוט ואירוז המשלוח.
  • לבירורים  ניתן להיכנס בכל עת לחשבון האישי ולבדוק את סטטוס ההזמנה או לפנות אלינו בעמוד צור הקשר או בטלפון 0747185185 או במייל bc.service@beautycare.co.il

 

דילוג לתוכן